Tuesday, September 4, 2012

Le desktop :B


Ya Allah seriously tahap kebosanan yang melampau semalam. So, bila bosan sangat, I tend to do random things. Haa blogwalking pun kalau blog orang tu menarik sangat aku boleh baca sampai yang tahun lepas punya. Amboih kan. Nampak tak kebosanannya dekat situ? Hahaha. Semalam blogwalking terhenti dekat one of famous blogger juga kot tak silap. Blog CikEpal . Haa bolehlah korang singgah blog dia nanti. Menarik juga-lah cara dia berceloteh tu yang buat aku nak baca lagi nak baca lagi nak baca lagi. Haa cemtu. Hihi.

Then, terus sangkut dekat one of dia punya entry yang aku tak tahu lah tahun bila punya. Sebab dah syok sangat bacakan. It is about edit le pictures! Heee memang aku suka gila nak mampus ah kalau pasal edit-edit gambar ni. Then, she talked about most of people nowadays sibuk dengan Instagram? Haa apekebendanya entah aku pun tak tahu lah sebab aku tak ada. Tapi aku nampak lah yang Instagram tu quite famous juga sekarang kan? Jealous juga tengok orang post gambar cantik-cantik macam tu. Pastu tengok "Oh Instagram, patutlah. Ni mesti ada handphone mahal-mahal canggih-canggih ni." Cewahh. 

CikEpal ni pun tak ada Instagram haa feeling-feeling sama macam aku lah. Dia pun cakap lah nak rasa macam ala-ala ada Instagram juga kan, edit gambar dekat one of this website. Tapi dia tak mention pula website apa dekat entry tu. Aku pun gigihlah baca all comments dekat situ. Faham-faham lah comments blog yang famous amous ni cemana cerita dia kan. Beriban nak baca. Haaa dapatlah aku certain websites untuk edit gambar-gambar. Lepastu, terus try semua websites tu kan edit gambar-gambar aku. Ekekeke :B

Tapi dalam banyak-banyak websites tu aku suka satu je website ni and aku rasa CikEpal pun guna website yang sama. And lepastu aku rasa macam aku sorang je yang baru tahu pasal website ni, orang lain semua guna lama dah. Okay noob. Tahu. Tapi I bet mesti ramai lagi yang tak tahu pasal website ni. Tak salah kalau aku kongsi kan? *tak kira nak juga cakap ramai orang tak tahu, tak nak kalah* HAHA





Edit punya edit. Semualah gambar aku nak try. Habis aku selongkar folder pictures tengok every year punya gambar. Hihi. Lepas tu, semualah effect aku nak try sampai kelabu mata aku. Lepas tu, terus I jatuh cinta hati sayang aww aww dekat that website! Hahahaha. Tanpa membuang masa lagi, gambar tu terus jadi cover depan majalah In-Trend. Okay tipu. Jadi background desktop lappy kesayangan je. Ehekhekhek :PP








Simple je kan my desktop? As simple as me. Ececece xD







**Cerita dia, semalam aku berjaya menghabiskan masa depan lappy dengan satu aktiviti yang sangat berfaedah! Eh? Berfaedah ke? Teeettt! ;D


No comments:

Post a Comment